Kun koulut alkoivat yritin aloittaa laihdutuksen, ihan kunnolla, parin viikon päästä itse kuri petti ja jatkoin tätä läskinä olemista. (Okei, okei te normaalit sanoisitte, että en ole läski, mutta ite en haluu olla normi vaan LAIHA isolla L:llä. Joten nyt olen saanut itseäni otettua niskasta kiinni ja aloitan tämän homman taas. Tänään tosin meni vähän pilalle nää hommat ja nyt vituttaa.

Syöty

  • Riisikakku 44kcal
  • Kasvispihvi 210kcal
  • Itsetehtyä bolognese/riisi juttua n.100kcal

Tuohon asti meni hommat vielä ihan ookoo mutta sit meni seki persiilleen kun noiden jälkeen oli tarkoitus syödä vasta illlalla mut onnistuin sit kuitenkin ahmimaan

  • x3 kauraomena-paistos
  • 2x pitsaleipä
  • hirveä kasa muroja + maitoa

Liikuttu

  • Pyöräilin n. 3km
  • Lenkkeilin koiran kanssa n. 2km
  • Venyttelin

Tänään oli tarkoitus tehdä myös erilaisia lihasliikkeitä mutta perkele olen hävittänyt mun kansion johon oon koonnut lehdestä leikattuja kaikenlaisten kuntojuttujen ohjeita. Ensit ilman sitä osannutkaan oikein tehdä mitään.

Vielä täytyy pohjustaa sen verran että kun syksyllä aloitin homman, painoin n.53 kg ja olin kyllä aika punkero ja söin aivan liikaa kaikkeä mättöä. Silloin lopetin pääperiaatteessa kokonaan ainakin limpparin juomisen ja karsin huomattavasti syömääni välipalojen ja mussuttelun määrää. Sillä onnistuin saamaan painon pysyvästi siihen n. 51kg tuntumaan. Nyt kuitenkin minulla on vähän suurempi (mutta kevyempi) tavoite - 42 kiloa.

Ja pituutta minulla on 157cm, joten BMI olisi 17.0, eli ei nyt mitenkään hirveän vähän.

Mut huomenna pidän kyll paastopäivän

Thinspiration

En oo nyt ihan varma tuliko tästä ymmärrettävä postaus, toivottavasti, ite en sitä jaksa lukee enää.